هتل کوثر پنج ستاره اصفهان ایران Isfahan Kowsar hotel 5 star iran - گشت و گذار - زیبا و جالب ترین مناظر و عکس ها از ایران و جهان gashtvegozar

گشت و گذار - زیبا و جالب ترین مناظر و عکس ها از ایران و جهان gashtvegozar


+ هتل کوثر پنج ستاره اصفهان ایران Isfahan Kowsar hotel 5 star iran


هتل 5 ستاره بین‌المللی کوثر اصفهان طی سال گذشته موفق به دریافت پنج گواهینامه بین المللی شد و عنوان نخستین هتل پنج ستاره دارنده پنج گواهینامه بین المللی را در کشور از آن خود کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی سعید سید کاظمی مدیر عامل هتل بین‌المللی کوثر اصفهان ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: این هتل تا کنون موفق به کسب گواهینامه‌های  
(ISO 9001 & ISO 14001 & ISO 22000 & OHSAS 18001 & HACCP) IMS
 شده است. وی افزود: روند اجرایی و استقرار استاندارد های فوق از مهر ماه 86، پس از ماه ها تحلیل و بررسی شرکت های مشاور و متخصص در زمینه استاندارد سازی و یکپارچه سازی سیستم های مدیریتی و استاندارد های مربوط به مدیریت کیفیت با انتخاب بهترین و کارآمدترین شرکت از میان 97 رزومه ارسالی انجام گرفت.
     وی از شناسایی و بررسی توانمندی ها و الزامات هتل منطبق با استاندارد های مدیریت کیفیت، تشکیـل کمیته راهبری و بررسی نیاز های آموزشی مورد نیاز کارکنان و برگزاری دوره‌های مربوطه ، طراحی و استقرار سیستم، انجام ممیزی داخلی و نهایی سازی جهت ممیزی گواهینامه و دعوت از شرکت TQCSI  استرالیا جهت صدور گواهینامه به عنوان مراحل دریافت این گواهینامه یاد کرد و افزود: بی شک هتل بین المللی کوثر اصفهان کسب این موفقیت را مرهون حمایت بی دریغ و توجه دلسوزانه مسؤولان و خدمت شایسته و بی کم و کاست کارکنان خود می‌داند.
     مدیر عامل هتل پنج ستاره بین‌المللی کوثر در ادامه گفت: در همین راستا هتل کوثرنسبت به برگزاری دوره های آشنایی با مبانی سیستم مدیریت یکپارچه ،آشنایی با مستند سازی سیستم مدیریت یکپارچه، آشنایی با کنترل نقاط بحرانی در صنایع غذایی، آشنایی با نرم افزار PHA-PRO جهت ارزیابی سی.سی.پی موادغذایی و ممیزی داخلی سیستم مدیریت یکپارچه (آی.ام.اس) شامل 5464 نفر ساعت آموزش اقدام نمود.
     سید کاظمی بررسی مجدد فعالیت های شرکت بر اساس اهداف سازمان و رفع کاستی ها، ایجاد شفافیت در فرآیند ها و شاخص های شرکت، جلوگیری از انجام مجدد کارها به واسطه تعریف پذیر شدن فعالیت های برنامه ریزی شده هتل و سیستماتیک کردن آن ها، کاهش هزینه ها ، ایجاد اطمینان و اعتماد در رده های مدیریتی و کارکنان هتل و افزایش زمینه و توان رقابتی آن در عرصه بین الملل را از جمله مهم ترین دستاوردهای دریافت این گواهینامه و طی مراحل اخذ آن دانست و گفت: هتل بین المللی کوثر در آینده با بهره مندی از این دستاوردها در راستای رسیدن به اهداف خود گام بر خواهد داشت.
     وی با اشاره به واگذاری این پروژه به شرکت اندیشمندان کوشا سپاهان اعلام کرد: شرکت مذکور که یکی از برجسته ترین شرکت های بین المللی در زمینه مشاوره آموزشی، طراحی و استقرار سیستم های مدیریت محسوب می شود، بیش از 15 سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد و همچنین مدارک و مدارج ویژه ای را در این خصوص کسب کرده است. وی افزود: هتل بین المللی کوثر اصفهان از میان بیش از 50 شرکت مجری موجود، پروژه تحقیقاتی ارزیابی سیستم مدیریت و استقرار گواهینامه های بین المللی مذکور خود را به شرکت اندیشمندان کوشا سپاهان واگذار کرد.
     سید کاظمی اظهار داشت: هتل بین المللی کوثر به عنوان یکی از اثر بخش ترین واحد های ارایه دهنده خدمات اقامتی در کشور، همواره ارتقاء، پیشرفت و توسعه به روز را در دستور کار خود داشته است و در همین راستا با طی مراحل لازم اقدام به دریافت گواهینامه های معتبر جهانی کرد و شمار گواهینامه های خودرا به عدد پنج افزایش داد. از این طریق هتل بین المللی کوثر علاوه بر انجام رسالت اساسی خود که ارایه سرویس و خدمات باکیفیت به مشتریان است، در بازار های جهانی و عرصه های بین المللی نیز از دیگر رقبای خود پیشتاز تر و پیشگام تر بوده و قادر خواهد بود بیش از پیش خود را با نقش آفرینان صنعت گردشگری همتراز نماید. وی ادامه داد: دریافت گواهینامه های بین المللی هتل کوثر در واقع تأییدیه ای بر اعتبار این مجموعه و صحه گذاردن بر کیفیت خدمات هتل است.
     به گزارش روابط عمومی سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی مدیر کنترل و تضمین کیفیت هتل کوثر و نماینده مدیریت این هتل در گواهینامه ایزو 9001 نیز در این باره گفـت : تفکر پیاده سازی استاندارد های بین المللی در عرصه صنعت گردشگری کشور و جهان از انگیزه‌های دیرین این مجموعه بوده است که خوشبختانه هم اکنون با بهره گیری از حمایت های اثر بخش مدیر عامل هتل و دید گاه توسعه مدارانه و آینده نگرانه ایشان بستر‌های لازم خود را به دست آورد ، در ادامه گام های اولیه هتل در این راستا با قدرت و قوت هر چه تمام تر به تحقق این مهم پرداخته و مسأله نهادینه کردن مقوله استاندارد سازی را در دستور کار خود قرار داد و با جدیت تمام پیگیری کرد.
     میر شاهزاده خاطر نشان ساخت: معیار اساسی انتخاب مشاور دراین خصوص بر مبنای تجربه و تخصص مجموعه مشاور و سابقه اجرایی آن بوده و تأییدیه سازمان های مرتبط در حوزه استاندارد سازی نیز مد نظر قرار گرفته است. وی پشتکار قابل تحسین مجموعه کارکنان شرکت اندیشمندان کوشا سپاهان را در راستای عملیاتی کردن این پروژه و به نتیجه رساندن آن پیش از زمان مقرر مورد یاد آوری قرار داد و اظهار داشت: به واسطه برآیند تلاش ها و حمایت های صورت گرفته هتل بین المللی کوثر از 28 اسفند ماه 86 به عنوان اولین هتل پنج ستاره دارای پنج گواهینامه استاندارد بین المللی در عرصه صنعت گردشگری کشور اعلام حضور کرد.
     مدیر کنترل و تضمین کیفیت هتل کوثر، استقرار این استاندارد ها پیش از زمان مورد انتظار را بسیار قابل توجه دانست و گفت: بر این اساس کلیه الزامات مربوطه علی رغم مشکلات موجود و فرصت زمانی محدود تهیه شده و تلاش شد تا شرایط هتل با الزامات استاندارد منطبق شود.

     وی با اشاره به این که بی شک کسب این موفقیت منجر به افزایش میزان رضایت مندی مشتریان خواهد شد، اظهارداشت: در حال حاضر این اقدام سطح اعتماد مشتریان را از ارایه خدمات دو چندان کرده است. وی تأکید کرد: به دلیل جدید بودن استقرار این سیستم ،  نتایج حاصل از آن هنوز قابل ارزیابی نیست و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نیز مراحل تکمیلی آن انجام خواهد شد.

نویسنده : n - s ; ساعت ٤:٥۳ ‎ب.ظ ; ۱۳۸٧/٩/٢٥
    پيام هاي ديگران()   لینک